Historia zmian dokumentu
Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
Informacja o historii zmian
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej, każda zmiana w dokumencie publicznym jest rejestrowana i dostępna do wglądu. Poniżej znajdziesz pełną historię zmian tego dokumentu.
Uwaga: Możesz przeglądać poprzednie wersje dokumentu klikając na numer wersji. Aktualna wersja jest zawsze dostępna pod głównym adresem dokumentu.
Historia wersji dokumentu
2
Liczba wersji
13.02.2020
Pierwsza wersja
23.07.2021
Ostatnia zmiana
2
Liczba redaktorów
Podstawa prawna
Art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej:
"Podmiot obowiązany do udostępniania informacji publicznej prowadzi rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz sposób ich załatwienia."
W związku z powyższym, każda zmiana w treści dokumentów publicznych jest rejestrowana i udostępniana zgodnie z wymogami ustawy.